arrow_drop_up arrow_drop_down
23 januari 2017 

Klachten en overgang naar community

Lieve mensen, de laatste dagen bereikt mij een aantal klachten en die wil ik zo snel mogelijk oplossen. Het klinkt tegenstrijdig, maar de klachten zijn ontstaan doordat ik aan een nieuwe leeromgeving werk waar jullie heel erg blij van zullen worden.

Update 26 januari 2016: De meeste klachten zijn ondertussen weer afgehandeld! Gelukkig kreeg ik ook veel positieve reacties en kijken de meeste klanten uit naar de nieuwe community die binnen enkele maanden in gebruik genomen gaat worden!

Ruime compensatie met verbeterde leeromgeving en gloednieuwe community!

Momenteel ben ik bezig om de grootste Nederlandstalige community voor beginnende gitaristen op te richten. De exacte prijs weet ik nog niet, maar ik denk dat het lidmaatschap je ontzettend veel extra plezier gaat opleveren en dat het ongeveer €15 per maand zal gaan kosten.

Iedereen die ik niet op tijd heb kunnen bedienen, krijgt een jaar lang gratis toegang tot deze community!

Wat voor klachten

Maar nu eerst even die klachten. Er zijn mensen die wel betaald hebben, maar nog geen toegang tot de online lessen. En er zijn mensen die de DVD-kit besteld hebben, wel toegang tot het online programma maar de DVD’s nog niet ontvangen hebben. Overigens, de DVD’s gaan binnenkort verdwijnen uit het aanbod. Er is nog maar weinig vraag naar en dat snap ik met al die mooie online mogelijkheden.

Beide klachten ben ik in kaart aan het brengen en aan het oplossen. Ik denk dat degene die op toegang tot het online programma zitten te wachten, in de loop van deze week aan de slag kunnen.

Klachten over de levering van de DVD’s zullen iets meer tijd in beslag nemen, ik zal deze eerst nog moeten bijbestellen en daarna verzenden. Maar ook deze klanten zullen snel toegang krijgen tot het online programma.

Hoe zijn de klachten ontstaan?

Het ontstaan van de klachten is een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Maar gelukkig is alles weer onder controle.

Wat moet je met je klacht doen?

Ik ben momenteel alle klachten in kaart aan het brengen (en geloof me, het zijn er niet meer dan een stuk of 20 maar toch, ik vind het veel te veel) en wil ze snel oplossen. Mocht je komende dagen geen bericht van mij ontvangen, mail dan even naar info@gitaarles.nl.

Het kan dus nog even duren, maar dan krijg je ook veel extra’s van mij ervoor terug.

Over de nieuwe community

Als je zo meteen lid bent van de nieuwe community, zal je een paar enorme voordelen ontvangen:

  • ten eerste ga je gebruik maken van een super mooie online leeromgeving waarin je naar hartelust kunt oefenen
  • ten tweede krijg je iedere maand nieuwe meespeelnummers van me
  • ten derde kun je vragen stellen en zal ik die beantwoorden, waarschijnlijk op video en misschien wel live via Facebook en Youtube
  • en je kunt verzoek nummers indien die ik dan mogelijk voor je ga uitzoeken
  • als laatste gaan we allerlei leuke acties met elkaar houden, daarover later meer.

Maar nog even over die klachten; ik ga ze oppakken, laat je hieronder een reactie achter als je klacht naar behoren is opgelost?

Dank je wel en alvast welkom bij mijn nieuwe community!

Over de schrijver
Ik ben de eigenaar van Gitaarles.nl en wil ook jou graag gitaar leren spelen. Want iedereen kan het. Doe de gratis proefles op https://gitaarles.nl/proefles/!
Martie
Door

Martie

op 23 January 2017

Alles leuk en aardig, Michel, maar ik had je nodig tijdens mijn lessen. Ik strandde en ben notabene bij iemand in Liverpool terecht gekomen die me verder hielp. Wat later werd ik lid van een buitenlandse community voor 37 euro ineens voor onbeperkte toegang. Ik heb hier dus niets aan.

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 23 January 2017

Hoi Martie, okay mooi dat je iets anders hebt gevonden en jammer dat ik je niet volledig heb kunnen helpen. Ik neem aan dat je nu bij een Engelstalige community zit? Succes en toch bedankt voor je reactie. Michel

Liesbeth Brady
Door

Liesbeth Brady

op 23 January 2017

Naar meerdere malen gemaild te hebben, heb ik zelfs nooit een reactie gehad. Kan niet hij de online lessen omdar wachtwoorden het niet pakken. Baal er zo van. Je reviews waren goed. Die ervaring heb ik dus niet. 1 keer een reactie gehad omdat ik boos gereageerd had via facebook. Baal baal baal !! In augustus de cursus betaald.

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 25 January 2017

Hoi Liesbeth, dan zit je inderdaad al heel lang te wachten. Ik heb je nogmaals toegang gegeven, mail me even op info@gitaarles.nl als het niet lukt. Ondanks alles, succes met de lessen! Michel

Hetty
Door

Hetty

op 23 January 2017

Beter laat dan.... Hi Michel, Inderdaad was het heel frustrerend geen reactie van je te mogen ontvangen. Je excuses is aanvaard en goed te weten dat je het oplost!

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 25 January 2017

Hoi Hetty, ja, zo is het, beter laat dan nooit.. Ik ga lekker door met mijn plannen en ga jullie nog gelukkiger maken de komende weken! Michel

Erik
Door

Erik

op 23 January 2017

Hallo, Bedankt voor de toelichting. Ik zelf heb hier nog geen last van gehad gelukkig. Ben erg tevreden met jouw aanbod. Ik ga het lidmaatschap ook zeker overwegen! Bedankt!

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 25 January 2017

Hoi Erik, dank je wel, dat doet me goed!! Michel

Nico
Door

Nico

op 24 January 2017

Hoi Michel Bij mij doet alles het weer. Ben nu bij les 4. En ik zowaar al eelt op mijn vingers. Groet Nico

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 25 January 2017

Hoi Nico, is dat je klacht, eelt op je vingers ;-) Veel succes met het spelen, geniet er lekker van! Michel

Hein
Door

Hein

op 25 January 2017

Beste Michel, De klacht dat ik na betaling niet kon inloggen is door jou opgelost, jammer genoeg heb ik te lang op je reactie moeten wachten. Succes met je plannen. Groet, Hein

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 25 January 2017

Hoi Hein, gelukkig hebben we er nu al een aantal keer goed contact over gehad en is alles weer in orde. Cor (Bakker) begon zich al zorgen te maken ;-) Groetjes Michel

Elina
Door

Elina

op 26 January 2017

In november betaald, 5 keer gemaild, twee keer tevergeefs gebeld en uieindelijk de consumentenbond gecontacteerd. Ik voelde me zeer bedrogen! Blij dat ik gisteren eindelijk de eerste les in mijn mailbox kreeg maar de pdf is niet gestuurd, ondanks het feit dat u gisteren schreef dit direct in orde te brengen...

Michel Penterman
Door

Michel Penterman

op 12 July 2017

Hoi Elina, het spijt me dat het fout is gegaan. Maar uiteindelijk is het dan ook goed gekomen. Ik ga je ook toegang tot de online community geven ter compensatie. Ik hoop dat nu alles goed gaat! Nogmaals excuses, Michel

Reactie plaatsen

We gebruiken koekies..